Αυξημένη όρεξη για φαγητό

Πολλές ορμονικές ανισορροπίες, ή η ανοχή στην ινσουλίνη, μπορούν να αυξήσουν την όρεξη, με κατάληξη να έχετε φάει πολύ περισσότερο από όσο χρειάζεστε. Προσπαθήστε να περιορίσετε την ζάχαρη, το αλκοόλ και τα γαλακτοκομικά, και θα έχετε καλύτερο έλεγχο στην όρεξή σας, όπως και στην πέψη σας.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε, βέβαια, πως πολλά από αυτά τα συμπτώματα μπορεί να συσχετίζονται και με άλλα προβλήματα υγείας, συνεπώς με μια απλή αιματολογική εξέταση μπορείτε να φτάσετε εύκολα στο κέντρο του προβλήματος, ώστε να το αντιμετωπίσετε καταλλήλως. Αν προσπαθείτε όμως να βελτιώσετε την διατροφή σας, και αν κάνετε σωστές επιλογές στην καθημερινή σας ζωή, το σώμα σας θα σας ευχαριστεί.

620177-anoigounoreksi-600_248597_3MC316