Don't Miss
Home / Travel / Στη διαφημιστική καμπάνια της Aegean….. πρωταγωνιστεί η Χίος (βίντεο)

Στη διαφημιστική καμπάνια της Aegean….. πρωταγωνιστεί η Χίος (βίντεο)

Με εικόνες, ήχους, χρώματα, γεύσεις και αρώματα από τη Χίο έχουν γεμίσει τα αεροσκάφη, οι ιστότοποι και τα κανάλια της AEGEAN και της Olympic Air, καθώς το νησί επιλέχθηκε ως ο ελληνικός προορισμός στον οποίο αφιερώνεται η ενέργεια «Όλη η Ελλάδα Κοντά», για το μήνα Ιούνιο.

Προβάλλοντας και αναδεικνύοντας τη «μυροβόλο» Χίο, ένα από τα πιο ιδιαίτερα νησιά της Ελλάδας, η AEGEAN και η Olympic Air δίνουν τη δυνατότητα σε όλους τους επιβάτες να γνωρίσουν καλύτερα τις ομορφιές και το ‘άρωμα μαστίχας’ της Χίου, του νησιού με τη σπουδαία ναυτική παράδοση. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η εταιρεία συνεργάστηκε με τοπικούς παραγωγούς και άλλους φορείς του νησιού και ανέλαβε να αναδείξει, με δημιουργικό τρόπο και, μέσα από μία σειρά ενεργειών, σε όλα τα κανάλια της, τις ομορφιές, τους ανθρώπους και τη γαστρονομία του τόπου.

Όλοι οι επιβάτες σε όλες τις πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού μέχρι και το τέλος Ιουνίου, θα πάρουν μια αυθεντική γεύση της πλούσιας γαστρονομικής παράδοσης της Χίου, μέσα από προϊόντα τοπικών παραγωγών και συνεταιρισμών, όπως οι Citrus, Mastiha Shop, Κάμπος Χίου και Μπύρα Χίου. Ειδικότερα, προσφέρονται πολλά και διαφορετικά προϊόντα με βάση τη μαστίχα, όπως λουκούμι, μπακλαβαδάκι, τσουρέκι και μαστιχοπιτάκι. Παράλληλα, ιδιαίτερες γευστικές δημιουργίες από τη Χίο όπως αλείμματα, σαντουϊτσάκια με μαστέλο, μαρμελάδες, χυμός και γλυκά του κουταλιού από χιώτικο μανταρίνι, καθώς και φρέσκια μπύρα Χίου θα προσφέρονται σε όλα τα Lounges της AEGEAN.

Επιπλέον, στις πτήσεις εξωτερικού και συγκεκριμένα στη Διακεκριμένη θέση, ο συνεργαζόμενος σεφ της εταιρείας, κ. Νίκος Σαράντος έχει αναλάβει τη δημιουργία δύο επιπλέον επιλογών μενού, βασισμένων στη γαστρονομία του τόπου, οι οποίες και θα συνοδεύονται από τον τοπικό ερυθρό οίνο, «Αριούσιος Αυστηρός» επιλογής του συνεργάτη της εταιρείας κ. Κωνσταντίνου Λαζαράκη Μ.W. (Master of Wine). Επίσης θα προσφέρεται και το λικέρ μαστίχας που υπάρχει ήδη στο μενού, αλλά και το ούζο «Απαλαρίνα».

Επιπρόσθετα, η AEGEAN πραγματοποίησε τοπικά, κινηματογραφικά γυρίσματα και δημιούργησε αφιερωματικά videos τα οποία προβάλλονται στις οθόνες των αεροσκαφών και σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας, με στόχο όλο και περισσότεροι επιβάτες να «ταξιδέψουν» και να γνωρίσουν τη μαγευτική ομορφιά, τις νοστιμιές και τους φιλόξενους ανθρώπους της Χίου.

Μέσα από τα παραπάνω, που αποτελούν μέρος της νέας πρωτοβουλίας της AEGEAN με τίτλο «Όλη η Ελλάδα Κοντά», η εταιρεία αποδεικνύει για άλλη μια φορά έμπρακτα τη δέσμευσή της για την στήριξη και ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας, όχι μόνο μέσω της διασφάλισης της πλήρους κάλυψης του δικτύου εσωτερικού, αλλά και μέσω της υλοποίησης ενεργειών προς όφελος των τοπικών οικονομιών και κοινωνιών.

πηγή

About gossip_angel

gossip_angel