Μάθε τι μέρος του μοσχαριού θα ζητάς, ανάλογα με το φαγητό που θα φτιάξεις!!

Διάβασε παρακάτω οδηγό με τους τρόπους μαγειρέματος  του μοσχαριού, καθώς και αναλυτικά…. την ανατομία του!!

1. Σβέρκος ή Ελιά: Η ελιά δεν έχει πολύ λίπος και κάνει για βραστό, σούπες, μαγειρευτά, κιμά.

2. Σπαλομπριζόλες: Για σχάρα

3. Σπάλα: Η σπάλα έχει τα λιγότερα λιπαρά και κάνει για μαγειρευτό, φούρνο, βραστό.

4. Μπριζόλες: Για ψήσιμο στην σχάρα ή σε αντικολλητικό τηγάνι.

5. Κόντρα: Κάνει για ψητό ή ξεκοκαλισμένο μπορεί να τυλιχτεί σε ρολό για το φούρνο.

6. Φιλέτο: Κατάλληλο για την σχάρα.

7. Κιλότο: Είναι από τα πιο λιπαρά μέρη του μοσχαριού και κάνει για μαγειρευτά.

8. Στήθος & Στηθοπλευρές: Το πιο λιπαρό μέρος του ζώου. Κάνει για μαγειρευτά και φούρνο.

9. Λάπα (κοιλιά): Ιδανικό για κιμά.

10. Τρανς: Σχετικά άπαχο και στεγνό κρέας. Κάνει για σνίτσελ, ενώ κομένο σε λεπτές φέτες μπορεί να τηγανιστεί.

11. Νουά: Είναι ιδανικό για μαγείρεμα στην κατσαρόλα.

12. Στρογγυλό: Μαγειρεύεται όπως το κιλότο, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κολλαγόνο το οποίο βοηθάει στο δέσιμο των σαλτσών.

13. Ουρά: Για μαγειρευτά και φούρνο

14. Κότσι – Ποντίκι: Το ποντίκι είναι πολύ καλό για βραστό και σε σούπες. Το κότσι κάνει για μαγειρευτό.

πηγή: www.sintayes.gr