Don't Miss
Home / Tips / Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για την επί πλέον ενυδάτωση των παιδιών μας … στους θερμούς μήνες!!
portokalada-juniorsclub.gr_

Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για την επί πλέον ενυδάτωση των παιδιών μας … στους θερμούς μήνες!!

Γνωρίζετε ότι τα παιδιά αποτελούν μία ομάδα επιρρεπή στην αφυδάτωση;

Είναι γεγονός ότι τα μικρά παιδιά δεν αντιλαμβάνονται τις ανάγκες του σώματός τους με την ίδια ευκολία που το κάνουν οι ενήλικες, συνεπώς είναι πολύ σημαντικό οι γονείς να φροντίζουν για την κάλυψη των αναγκών τους σε υγρά, ιδιαίτερα όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές. Άλλωστε, τα παιδιά χρειάζονται υγρά, όχι μόνο για να αποκαταστήσουν το νερό που φυσιολογικά αποβάλλεται καθημερινά μέσω της αναπνοής, του ιδρώτα και των ούρων, αλλά και για την ανάπτυξή τους…

Σύμφωνα με τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA)1, σε συνθήκες με μέτρια θερμοκρασία περιβάλλοντος και μέτρια επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, τα παιδιά ηλικίας 2 έως 3 ετών χρειάζονται περίπου 1,3L υγρών την ημέρα, ενώ από 4 έως 8 ετών οι ανάγκες ανέρχονται στα 1,6L ανά ημέρα. Ωστόσο, οι ανάγκες σε υγρά αυξάνονται όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, καθώς και όσο αυξάνονται τα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας των παιδιών.


i-anagki-enudatosis-ton-paidion-kata-tous-kalokairinous-mines
Tips για την καλοκαιρινή τους ενυδάτωση
– Κατά τη διάρκεια του θερμού ελληνικού καλοκαιριού φροντίστε να «εφοδιάζετε» ανά τακτά χρονικά διαστήματα το σώμα των παιδιών σας με υγρά.

– Πέρα από το πόσιμο νερό που αποτελεί τη βασική επιλογή, θυμηθείτε ότι στην ενυδάτωση των παιδιών μπορούν να συνεισφέρουν και πολλά τρόφιμα όπως τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, καθώς και όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα όπως το γάλα και οι χυμοί.


– Λάβετε υπόψιν σας ότι τόσο τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε νερό, όσο και τα ροφήματα, μπορεί παράλληλα να παρέχουν θερμίδες και θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται να συνυπολογίσετε στη συνολική ημερήσια ενεργειακή πρόσληψη του παιδιού σας.

– Προσφέρετε κάποιο ρόφημα στα παιδιά σας τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

– Φροντίστε να προσφέρετε ποικίλες εναλλακτικές ροφημάτων που απολαμβάνουν τα παιδιά, προκειμένου να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών.

– Κρατήστε τα ροφήματα δροσερά χρησιμοποιώντας – για παράδειγμα – κάποιο φορητό ψυγείο.

– Στην περίπτωση που παίζουν κάτω από τον καυτό ήλιο, ενθαρρύνετε τα παιδιά να κάνουν τακτικά διαλείμματα στη σκιά προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν θερμοπληξία.

Mε την συνεργασία της κας Ελίζας Τζόβα (Διαιτολόγος- Διατροφολόγος)

πηγή

About gossip_angel

gossip_angel